fredag 2 juli 2010

Sommaraskar!

IDAG HAR VI HAFT SOL SOL SOL!! Varmt så man storknar nästan! Men jag ska inte klaga för det är ju ändå mestadels kallt här uppe.... =0)
Askarna är en beställning jag fått av min mesta och bästa kund Jenny!! =0) Hon skulle ha en present till sina barns dagisfröknar.......och vad kan väl vara bättre än en personlig ask med choklad i????!!
Papprena är från Panduros serie Tilda och går i en lila-grå färg som är helt underbart fin,syns inte så bra på bilden kanske..
Blommor och blad är från mina kära stansar.

Kram från mej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så otroligt söta! Gillar också dem här :) Gör dem jämt och ständigt och ger bort. Senast till mamma och svärmor i morsdags present. Det var ju ett tag sedan nu så det börjar bli dags för en till ;)

Jättevackert papper Maritha och alfabetet är superfint :) Bra val :)
Kram

jenny sa...

En påse Dumle mix passade alldeles perfekt inuti, och mottagarna blev såklart superglada :-)!! Vilken tur att jag har dig Maritha :-D!

Pernilla ~Pillan~ sa...

Ursöta! ser ut att vara som en cd-skivas storlek eller? ska ge bort en i veckan och de vore ju perfekt att lägga den där i! har du använt topscore board? vilka mått är det? kram