onsdag 14 april 2010

Bröllopskort!


Det här kortet har jag gjort på beställning av en arbetskamrat. Dom är väl för söta ihop!? =0) Motivet är såklart målat med distressfärg. Tilda fick ett halsband av små halvpärlor. Jag är ingen fotograf,så jag får väl be lite om ursäkt för att biderna blir lite si å så,färgerna stämmer inte helt med verkligheten får jag nog lov att erkänna. Men det är ett kort i gammalrosa toner. =0)


Den rosa rosen har jag gjort själv,allt efter Tim Holtz beskrivning.


Insidan av kortet


Så måste jag ju "märka" mina kort! =0)

2 kommentarer:

jenny sa...

Kortet är ju SÅÅÅ fint! och det går ju inte ens att komma i närheten av hur fint det är med en kamera :-)! Själv har jag precis lagt en timme på en stoor beställning, och när jag skulle gå till kassan fick datorn för sig att göra automatiska uppdateringar, och startade om..... :-( Allt försvann å nu orkar jag bara inte börja om!

mamma sa...

oj vilket fint kort rosorna var ju helt underbara.Vilken duktig dotter jag har på scrapa.
Kram Mamma