torsdag 29 april 2010

Påsar!

Hej och hå!
Idag slutade jag tidigt så jag hann hem och måla lite innan dagens hämtningar av barn började....ja nu skulle man ju kunna tro att det är dagishämtningar jag pratar om men icke sa nicke,det är den äldsta (snart 20 år) som jobbar i obygden där bussarna inte går så ofta som måste ha hämtning varje dag,sen var det sonen(snart 12 år)som skulle ha hämtning oxå,så ibland kan jag tycka att jag spenderar lite för mycke tid i min lilla blå bil minsann.....=0)
Men dagens inlägg blir två påsar jag fått beställning på,dom gjorde jag i helgen och det är så roligt att göra när man får beställningar där det enda orderbeskrivningen är "den ena ska va en blå grattispåse" "den andra en brun gebortpåse",såååååå kul att få se om det man tolkat och gjort passar in på beställaren. Det gjorde det i det här fallet......tur för mej!!! =0)
Nähepp,här får man inte sitta still så länge i taget,så nu ska jag måla sista varvet på min byrå och bära undan lite hyllor som står ivägen och snart tar livet av nån trött tonåring som raglar upp på morgon!!
Kram till mina trogna bloggläsare ;-)

1 kommentar:

Mamma sa...

Vilka fin fina påsar och en bra ge bort present.
Kram Mamma