onsdag 28 april 2010

Criss cross!

Idag har jag varit ute mest hela dagen,så mina kinder är rätt röda och väderbitna just nu,har inte hunnit nåt av det jag hade tänkt mej att hinna heller...men kvällen är ju inte slut än!
criss cross kortet gjorde jag för ganska längesen bara för att testa nåt annat sorts kort,det är ju rätt bra om man vill stoppa ett presentkort eller nåt i,ska ju vara ett kort i också såklart men det har jag inte fått för mej att göra än....ibland kan man inte göra allt i förväg,för man vet ju inte vad endamålet blir. Om det ska va ett grattiskort eller nåt annat! =0)
Vart ett rätt höstigt kort måste jag säga,dom fina löven har jag fått av min pysselvän dom passade så bra till dom där färgerna tyckte jag.
Nä nu måste jag göra en insats för världsfreden......min sambo ska byta slang och däck på sin cykel,men det börjar låta rätt otäckt så jag måste nog assistera lite! (hi hi)

1 kommentar:

jenny sa...

jag har en fungerande telefon igen :-)!! Jippiii!