lördag 24 april 2010

Prinsessan och grodan!

Solen skiner och det gör min bil oxå!!
Har tvättat hela bilen idag,utvändigt och invändigt! SKÖNT!
Gården är krattad(av Johan,det orkar inte mina armar),hästmat är nerkörd till stallet,tjejerna är skjutsade till sina projekt, och en stor spånskiva är målad...
Så snart borde det ju kunna bli tid för lite pyssel med.
Det här kortet blev klart tidigt i morse innan alla andra projekt kom ivägen. Det är ännu en stämpel från magnolias nya club-kit,skulle behöva lite fler timmar på dygnet för att hinna med allt jag vill just nu(och nån annans bankkonto,för mitt suger...),men flitens lampa lyser mest hela tiden så det går ju ganska bra trots allt!! =0)
Nu är det hög tid att börja fundera på lite mat,sen SKA jag minsann se till att få några beställningskort målade.
Ha en skön lördagskväll kära vänner!

Närbild på lilla prinsessan,hon är ju söt som socker minsann. Riktigt rolig att måla var hon med. Den nya rosa färgen från Tim Holtz är så fin,har även använt lite black soot på klänningen!

Den lilla grodan sitter på 3d kuddar så den står upp lite.