onsdag 21 april 2010

Sagokort!

OJ VAD MÅNGA FINA KOMMENTARER jag fått!! TACK SNÄLLA! =0)
Nu är eftermiddan räddad!!
Det här kortet va det jag brottades med igår kväll,det ville inte riktigt bli som jag hade tänkt det först....
...men tillslut blev jag ganska nöjd iallafall.
Hon är ju så söt där hon tittar ut från sitt fönster.
Skulle önska att kvällarna va längre så jag hann måla lite mer sagomotiv,jag har fortf några som jag inte målat än,dom ligger där stämplade och klara och bara väntar på att jag ska måla dom!! Nåja dom springer ju ingenstans! =0)
Idag har jag bytt däck på bilen(...nja,nån annan bytte såklart,min insats va mest bara att köra bilen till verkstan,men den insatsen är jag helt NÖJD me....hi hi),medans däcken byttes så gick jag för allt vad min stukade fot höll upp till John Bauer skolan för utv-samtal med min yngsta dotter,sen fick jag gå samma väg tillbaka och hämta bilen,hämtade min son och snart ska jag hämta min äldsta dotter i Kännåsen där hon jobbar.......men sen ska jag nog hinna måla!!!! =0)
Kram fr mej






1 kommentar:

Therese sa...

Åh så sött kort!
Så det är jag som är boven dramat *fniss*. Jag rodnar av dina snälla ord. Jag måste säga att dina kort är helt fantastiska och jag är glad att du har skaffat en blogg så att alla kan få se fina härliga kort. Jag lägger gärna till dig bland mina favoriter om det är ok?
När jag ska till Magnolia nästa gång, ligger bara 6 mil från mig, så kan jag kontakta dig innan om det är några stämplar du vill att jag ska köpa till dig.
Kramar