fredag 23 april 2010

Grattiskort!

ÄNTLIGEN FREDAG!!!!!
Veckans bästa dag är enligt min åsikt FREDAGEN!! =0)
I helgen ska jag hinna med att pyssla ihop lite beställningar av påsar och kort som jag fått,det ser jag fram emot.....idag är jag inte i form för att göra några stora projekt då jag just varit och storhandlat...suck va dyrt det blev.....tänk va mycke papper jag kunnat köpa istället!!! Hi hi
Så idag tänkte jag bara visa ett beställningskort till en jobbarkompis som jag gjorde för ett bra tag sen. Den uppmärksamma kan se att det INTE sitter minsta Magnolia stämpel på......VA!!!???? Jojo,jag kan låta bli att göra kort med dom på oxå!! Dessutom var kortet inte i stl 15*15 som dom brukar vara.....GALET!!!! =0)
Ha en skön fredag alla bloggläsare,det tänker jag ha!

3 kommentarer:

johan sa...

Du är så duktig min underbara älskling...
Puss

Anonym sa...

Det där superfina kortet ligger hemma hos mej och det är såå fint...liksom allt annat fint du gör.

Kram på dej!!! // Lena

mamma sa...

Oj vad du är duktig alla kort är så super super gulliga.
Undrar var det slutar.Kram från Mamma