måndag 26 april 2010

Fort-kort!

Ja då var det måndag och en ny vecka då!
I lördags fick jag i uppdrag av min yngsta dotter att göra ett kort till hennes bästa kompis pappa som fyllde år.......20 MINUTER INNAN HON SKULLE DIT TYP!!
Hjälp.....då blev det ett "fort-kort"! =0)
Är alltid svårast att göra kort till killar/karlar tycker jag,för dom kan ju inte vara överösta med "gulligheter" precis.Men jag vart ganska nöjd trots den knappa tiden. Mina bokstavs-stämplar är ett av mina favvo-köp,dom har visat sej vara användbara mer än en gång. Sen underlättar det ju om dom som ska få dom heter typ Lars,Olle,Åsa,My......osv! =0)Annars får det bli ett kort i plakatstorlek! Bilden blev lite suddig,men det skyller jag på den kassa fotografen som tog det.......mej själv! =0)
Nu ska jag fortsätta kvällen med att sy ett draperi,måla en byrå och flytta om lite hyllor!

2 kommentarer:

jenny sa...

Blev ju hur bra som helst!! Vi har kommit hem och min mobil har försvunnit under resan. Tappad eller stulen, så nu måste jag överleva utan sms tills jag kan fixa en ny :-(. Värst är förstås att den var proppfull med kort på barnen..
ses i morrn!

Therese sa...

Så fint! Tycker som du att det är svårt att göra kort till killar, men du har fått till ett underbart kort!!!
Kramar