söndag 18 april 2010

Grattis lilla mamma!!

Här kommer kortet som min mamma fick på sin 65-årsdag!
Rosa och brunt är så fint ihop tycker jag,så jag blev riktigt nöjd me kortet. Bladen och "det bruna staketet" är utstansat med mina Martha Stewart stansar,dom är så användbara och betalar sitt pris varje gång man använder dom(det är mitt tröst-tal till mej själv,för att det ska kännas mindre slösaktigt med dyra prylar som man MÅSTE ha....hm....) =0)
Idag blir det mer trav,för idag ska Natta starta en norskägd häst i monté(det innebär att man rider på hästarna i trav,ser galet jobbigt ut för benen),så snart bär det av till travet....igen!!
Ha en härlig söndag!



Den vinröda rosen har jag gjort själv(dom är bara sååååå kul att göra),sen är den sprejad med perfect pearl.



"A greeting of love" (fritt översatt,en hälsning av kärlek)



Insidan av kortet,dom tycker jag är svårast att komma på nåt bra till...



En liten närbild på hjärtan i rosa.

1 kommentar:

Mamma sa...

Tack för de underbara kortet jag fick.
Vad fint du hade skrivit på sista sidan.Kortet hade du verkligen gjort med omtanke och kärlek.
Helt otroligt vad duktig du är .
Kram och tack från MAMMA