fredag 30 april 2010

Nytt grattiskort!

VALBORG!! Ja det blir väl till att besöka nån brasa ikväll med sonen kan jag tro.=0)
Dagens inlägg blir ett kort som jag gjort på beställning till en liten Stella som fyller 3 år,där löd beställarordern "glitter å glitter å tjejigt".....ja det va ju bara till att plocka fram stickles(glitterlim)och en supertjejig stämpel från magnolias clubkit och sätta igång,tyvärr syns inte glittret så bra på korten,men fjärilarna och hennes klänning glittrar för fullt,så även blommorna hon har i håret. Resultatet blev som följer...

Dom glittriga små fjärilarna sitter på 3d kuddar,namnet är embossat i guld....måste önska mej en embossingfön,min brödrost går snart ut i strejk!! =0)

Rosen som jag tjatar om att den är sååå kul att göra......men DEN ÄR sååå kul att göra! =0)

Insidan av kortet,där bråkade kameran med mej igen.....och vann,därav den suddiga bilden. Suck...

4 kommentarer:

Therese sa...

Åh så sött kort!!! Har oxå testat att göra egna rosor och det är jättekul!
Tack snälla för gulliga kommentarer hos mig, de värmer ♥
Kramar

Malin sa...

Men jisses! Jag vill också heta Tilda, vara prinsessa och bo på ett kort du gjort!! =)

jenny sa...

Jag längtar efter att få se stellas reaktion när hon får det :-)! Det är så SUUUPERRFINT!!!!!

mamma sa...

Lilla Stella blir nog glad när hon får ett så söt kort på sin födelsedag gjort endast till henne.
Kram Mamma