söndag 25 april 2010

Choklad kort?!

Söndags ångesten slog just till!! Varför går helgerna sååå fort?!
Chokladkort?!
Ja det låter ju som en helt nu teknik att karva till ett kort av choklad,men tyvärr kan jag meddela att så långt har jag inte tagit mitt pysslande.....än! =0)
Det är helt enkelt nåt jag kommit på som en lagom "gå-bort"-present eller ett litet grattis med kort och present i ett!
Så kortet blir helt enkelt lika stort som baksidan på en 200g chokladkaka,där man då fäster det med dubbelhäftande tejp,eftersom framsidan kan få synas på chokladkakan och baksidan är ju helt slät......lättare att fästa! =0)
Så här kommer det 2 "chokladkort" som jag fått beställning på,det blåa kortet är gjort för bra längesen(det ursäktar målningen hoppas jag),det gröna kortet har nog inte ens levererats än.....men den tilltänkta blivande chokladätaren har jag blivit upplyst om att han läser då inga scrap-bloggar inte!!!Så jag inte avslöjar nåt i förtid menar jag! =0)
Nu ska jag ta mej i kragen och laga lite mat,sen får jag besök av min pyssel-vän M, då är det stor risk dock att det kan bli mer prat än pyssel,det va längesen vi träffades nu....

1 kommentar:

M sa...

Det är så himla roligt att kika in här o inspireras! Du är ju så duktig på att lägga upp nya bilder också så det är verkligen tacksamt att kika in! Men du är ju heller inte känd på att ligga på latsidan... =) Tusen tack för igår! Var så himlans trevligt och skoj och välbehövligt att komma hemifrån en sväng :) Jag var som påfylld med ny energi när jag rullade hemöver igår kväll =) Och miljoner tack för att jag fick stämpla och för färgerna!! Kan inte nog säga hur tacksam jag är! Nu ska jag bara lusläsa almenackan och se när jag kan få tillfälle att använda dom! Får väl satsa på de två 1-årskort jag har att göra, så de inte hinner fylla 2 innan jag är klar o kan leverera ;) kram på dig