torsdag 15 april 2010

KOKBOK!

Tänkte visa en kokbok som jag har pysslat till! Det är inte så många recept i den än,för jag får nog erkänna att det var själva pysslandet me kokboken som va roligt...=0)Jag och min pysselvän M beställde ett gäng stämplar av olika valör(men såklart bara Magnolias,då vi båda är fullständigt kära i dessa stämplar), sen så turades vi om att använda dom,för att vi skulle kunna få till kokboken utan att köpa alla stämplarna själv,då hade vi ju gått i personlig konkurs!! =0)Dom flesta av papperna kommer oxå från Magnolia. Sen valde jag att ha samma motiv på själva receptsidan där recepten ska klistras in,jag målade dom bara i olika färger. Hon är ju såååå söt där hon står med sin slev bakom ryggen...









3 kommentarer:

Malin Lundh sa...

Söta fina snygga härliga kokboken!! Är så avis på att du hunnit göra din (fast det är ju bara kul att göra den så det är ju skoj att ha det framför sig också på sätt o vis :)) för jag kommer ju ingenvart!! :) Men jag kommer på mig själv med att knåpa och designa i huvet :) Din blev iaf precis HUUUUUUR FIIIIIIN SOM HEEEEELST!! :D

Gabriella sa...

ÅÅ jag vill Okså vara så duktig!

mamma sa...

De var nog den sötaste kokbok jag sett.
Vad du är duktig.
Det är roligt att se dina alster.
Kram från mamma