tisdag 20 april 2010

Snövit!

Här kommer ett litet kort med snövits-tilda,det är en stämpel från det senaste clubkitet Magnolia släppte.
Hon är ju bara galet söt!
Som vanligt har jag använt mina kära blad-stansar och målat med distressfärgerna,men jag har inte använt dom färger jag brukar,utan det blev lite starkare färger. Annars är jag en ljusrosa,ljusblå och ljusbrun målare! Det brukar vara dom motiv jag tycker bäst om själv när jag gjort dom. Fast ibland är det ju kul att utmana sej själv lite oxå.
Nä nu ska jag kasta mej ut till köket och fortsätta med ett annat kort som jag inte får till som jag vill.......men skam den som ger sej!
Ha en skön tisdagskväll





Närbild på blommorna,det syns lite dåligt men den blåa rosen har jag sprayat med lite perfect pearl gold.

4 kommentarer:

mamma sa...

Hur hinner du måla allt.Men de e verkligen
gulliga saker.Du är jätte dukktig tycker mamma.

jenny sa...

Byt proffesion Maritha! Det är ju helt SJUUUKT vad fint det blir! Det finns en ledig lokal på prästgatan, den tar vi som presentshop :-D!

Therese sa...

Hej!
Min svägerska Jenny skickade din adress! Du gör helt underbara kort! WOW!!!
Kramar Therese

Björn sa...

du är och har alltid varit kreativ och påhittig,
riktigt snyggt jobbat, m.v.h Björn